Kreativiteten glänser med sin frånvaro

Jag insåg precis att sommarlovet är så gott som slut. Fan. Tilläggas bör göras att jag heller inte åstadkommit något denna sommar (heller). Fan. Ja, jag svär, dubbla saftiga svordomar frammanade visst mina fingrar. Det är ganska häftigt för nu höjdes åldersgränsen på min blogg med en rejäl tova pubishår tror jag allt.

Hur som helst, jag hade tänkt sparka liv i bloggen igen och detta inlägg om absolut ingenting (precis som de flesta bloggar) står för den sparken i skriftlig form. Det är för övrigt en milstolpe för att från och med nu handlar min blogg ej endast om österländska ting men också om mina helt ointressanta tankar och funderingar (okej, ibland ganska intressanta annars hade jag faktiskt inte skrivit dem, tro det eller ej).

Tjosan på er (eller dig, för om någon läser detta lär den personen, DU, vara ganska ensam om det).

0 Responses to “Kreativiteten glänser med sin frånvaro”



  1. Kommentera

Kommentera

